КОДА (ВИСНОВОК) У ТЕКСТІ РЕКЛАМИ НЕРУХОМОСТІ

Загальні рекомендації щодо підготовки коди у рекламі нерухомості

Кожне добре написане рекламне оголошення про нерухомість закінчується фразою, що мотивує читача вчинити дію. Ця фраза має обіцяти покупцю вигоду. Йому потрібен доказ, чому він має вкласти гроші саме в цю покупку саме зараз.

Кода – це найважливіший елемент поряд із заголовком. Вона надає рекламі закінченого вигляду. Ці заключні рядки об’яви нагадують перевернене введення. Відштовхуючись від змісту основного тексту, вони узагальнюють його і знову звертаються до головної думки, вираженої заголовком.

Кода зазвичай складається з двох частин. Перша – це фраза, яка закликає зробити покупку. Друга частина полегшує людині завдання придбання. Вона повідомляє, як саме можна зробити покупку.

Приклади коди у рекламі нерухомості

При створенні власних мотивуючих фраз можна орієнтуватися на такі приклади:

«Зустрічайте нову весну у цьому новому світлому будинку!»

«Зробіть собі подарунок року – подаруйте новий будинок!»

«Ви зможете протоптати свої власні стежки у власному гаю»

«Ви вже запрошені подивитися цей будинок»

«Зателефонуйте і ми надамо план-схему будинку та ділянки»

“Приїжджайте завтра і Ви будете зачаровані”

«Поспішайте. Хтось виявиться першим на цьому розпродажі»

«Погляньте цей будинок поки погода в порядку» «Ви не засмутитеся, якщо запізнитеся? Зателефонуйте зараз!»

«Хіба ви хочете підкорювати себе потім довгі роки: “Ну, чому я не подзвонив одразу?”

Не відмовляйте себе від огляду будинку. Адже потім, можливо, доведеться чекати дуже довго»

«Закінчуйте свої пошуки. Приїжджайте на огляд першим »

“З такою ціною можна і відкласти всі справи”

“Яка ціна! Хвилини затримки можуть дорого коштувати»

«Хочете похвалитися супервигідною покупкою? Тоді поспішіть»

«Навряд чи у Вас буде ще більш вдалий час для огляду, ніж сьогодні»

«Адже Ви ж постійно зайняті, а такий будинок не чекатиме…»

“Не відкладайте свій дзвінок на завтра. Вам можуть відповісти: “Продано”»

“Цей чудовий будинок ви можете подивитися прямо зараз”

«Поспішайте! Не можна упустити настільки хорошу покупку!»

«Купуйте зараз, коли настав час братися за сад»

«Закінчимо цю справу перш, ніж розпочнуться заняття у школі»

“Ваш шанс забезпечити сімейне щастя… Приїжджайте сьогодні”

«Не проґавте цей шанс… Зателефонуйте негайно!»

«Є привід помиритись із дружиною! Купуйте цей будинок зараз же»

“Не відмовте собі в задоволенні подивитися сьогодні ж”

“Яка можливість вирішити свої проблеми вже сьогодні!”

«Тут Ви познайомитеся із чудовими сусідами»

«Погляньте яка чудова погода. Дайте Вашим малюкам шанс пограти на просторій галявині»

Хочете жити, як Вам подобається? Тоді подивіться цей будинок сьогодні»

«Такі будинки продаються дуже швидко, тому телефонуйте зараз…»

«Ви заплатите за цей будинок … доларів, але можете сміливо називати цікавим вищу ціну – цей будинок дійсно коштує дорожче»

«Тисніть на газ прямо зараз, цей будинок ще чекає на Вас …»

«Ви навряд чи захочете залишити цей будинок після огляду. Залишайтеся, ми не проти…»

Найкраще знайти свою оригінальну кінцівку, що «підстьобує» конкретну групу потенційних покупців конкретного будинку.

Друга частина коди повідомляє, як, де, коли можна купити нерухомість, що зацікавила його. Відповідно в залежності від ситуації в рекламі потрібно надати номер телефону та/або повну адресу, точний час роботи продавця.

Найчастіше варто вказувати телефон. Адже потенційний покупець перш, ніж приїхати особисто, може захотіти попередньо поставити кілька додаткових питань або хоча б просто дізнатися: чи не продана нерухомість, що ще зацікавила його.

Наприклад:

«Будинок розташований за адресою: Київська область, м. Київ, вул. С.Бандери 14.

Час огляду: з 14 до 18 щоденно, крім неділі та понеділка.

Телефон: (095) 277-15- … »

ВЕКТОР нерухомість

Приєднуйтесь до дискусії

Порівняйте списки

Порівняйте