ЗАГОЛОВОК У ТЕКСТІ РЕКЛАМИ НЕРУХОМОСТІ

Залежно від ситуації, заголовок може бути присутнім в оголошенні нерухомості разом з ілюстрацією або без неї. Коли крім заголовка є фотографія, він доповнює, конкретизує зображене. Тож якщо ілюстрація привертає увагу певної аудиторії споживачів, то заголовок уточнює суть пропозиції їм. У відсутності основних фотографій або малюнків заголовок відображає також і функцію із привернення уваги потенційних покупців.

Щоб привернути увагу певної цільової групи, часом достатньо вставити в заголовок одне слово. Серед найбільш привабливих слів буде вказівка ​​на типову категорію та аудиторію користувачів. Прямо кажучи людині, про яку пропозицію йдеться, ми знімаємо всі можливі непорозуміння: «квартира», «будинок», «офіс». Те саме відбувається і коли ми називаємо тих, для кого пропозиція призначена: “для ділових людей”, “для любителів комфорту”, “для великої родини” і т.д.

Менш ефективним є написання ​​назви або профілю компанії, яка надає послуги, адреси і т.д. У цьому випадку людина не завжди може одразу визначити, чи потрібен їй даний обєкт чи ні. Чим пряміша вказівка ​​на пропозицію або аудиторію його користувачів, тим ефективніше заголовок. Найкращі ж заголовки завжди орієнтовані на основні потреби та інтереси людини.

У деяких випадках (зазвичай в іміджевій рекламі) заголовок може збігатися з рекламним слоганом товару чи рекламної кампанії. Якщо реклама розміщується в місцевій пресі, то в заголовку варто використовувати місцеві географічні назви. Люди завжди цікавляться тим, що відбувається по сусідству, поряд із ними. Якщо заголовок містить цитату і дається в лапках, його запам’ятовування значно зростає.

При створенні заголовка не слід забувати, що залученням уваги певної аудиторії його функції не вичерпуються. Висловлюючи комерційну ідею оголошення, він повинен вводити читача в головну частину тексту, спрямовувати від вказаної першорядної споживача вигоди до другорядним, і навіть до різних аргументів.

Завжди варто вивчати досвід конкурентних оголошень, але пряме використання чужих навіть дуже вдалих знахідок невиправдане. Інтерес викликає лише нове, нешаблонне, незатерте. Дуже часто свіжий, відмінний від загальноприйнятого підхід зацікавлює читача, змушує поставитися до реклами з підвищеною увагою.

Заголовок не може закінчуватися крапкою. Прочитавши перші слова оголошення, людина має відразу перекласти свій погляд далі, на текст.

За своєю природою заголовок щодо коротких. Добре сприймається повідомлення до 10-25 слів – так звана “повна фраза”. Вважається, що довші сприймаються гірше. Оптимально – 7 плюс-мінус 2 слова.

Проте довжина заголовка залежить від конкретної ситуації, від змісту головної думки реклами, тобто. заголовок може налічувати і одне слово (наприклад, у дуже маленькому оголошенні), і укладатися кілька рядків. Відомо чимало випадків, коли довгий заголовок ефективніший за короткий, що виправдано, якщо в ньому йдеться про щось суттєве. Однак, якщо заголовок занадто великий, це може відвернути адресата від його прочитання до кінця.

«Любите захоплюючий вид?»
«Райський курінь для молодят»
«Винятковий випадок – будинок у … районі зі знижкою!»

Нижче наведені гірші заголовки — вони невизначені і не пропонують специфічної вигоди:

«Не можна пройти повз»
«Супербудинок»
«Фантастично»
«Шукаєш квартиру? Купи Екофлет у Мукачево!»

Наступний заголовок взагалі заплутує: “Переїжджайте з Кіровограда в Кропивницький”. В тому самому місті з різною назвою в різний час було і хороше, і погане. Тож про що йдеться?

Заголовок «Новосілля за наш рахунок» має виноску «довідайся подробиці» по телефону. Але чи багато людей дійсно захочуть дізнаватися про ці подробиці?

Є дуже складні для сприйняття заголовки, сенс яких з одного прочитання зрозуміти дуже важко:

«Короля має шана, Дім має королівську сім’ю!» “Ми не пропонуємо того, чого не купили б самі”

Іноді ілюстрації «рятують» заголовки, пояснюючи їхній зміст, але часто ні заголовок, ні ілюстрація безпосередньо пов’язані з об’єктом реклами.

Ось кілька хороших прикладів, що містять вигоди заголовків для реклами нерухомості:

«Любите захоплюючий вид?»
«Райський курінь для молодят»
«Винятковий випадок – будинок у … районі зі знижкою!»

Нижче наведені гірші заголовки — вони невизначені і не пропонують специфічної вигоди:

«Не можна пройти повз»
«Супербудинок»
«Фантастично»
«Шукаєш квартиру? Купи Екофлет у Мукачево!»

Наступний заголовок взагалі заплутує: “Переїжджайте з Кіровограда в Кропивницький”. В тому самому місті з різною назвою в різний час було і хороше, і погане. Тож про що йдеться?

Заголовок «Новосілля за наш рахунок» має виноску «довідайся подробиці» по телефону. Але чи багато людей дійсно захочуть дізнаватися про ці подробиці?

Є дуже складні для сприйняття заголовки, сенс яких з одного прочитання зрозуміти дуже важко:

«Короля має шана, Дім має королівську сім’ю!» “Ми не пропонуємо того, чого не купили б самі”

Іноді ілюстрації «рятують» заголовки, пояснюючи їхній зміст, але часто ні заголовок, ні ілюстрація безпосередньо пов’язані з об’єктом реклами.

Приклади заголовків для реклами нерухомості

Далі йдуть ще кілька прикладів хороших заголовків, які дійсно привертають увагу. Варто, не копіюючи їх, написати свої, настільки ж привабливі та відповідальні конкретним вигодам вашої конкретної нерухомості.

«Маленький доброзичливий будиночок»

«Для вибагливої ​​родини»

“Світ виглядає яскравіше крізь ваші власні вікна”

“Навіщо платити за оренду?”

«Дайте Вашій родині найкраще»

«Переміщайтеся туди, де життя краще»

«Дітям потрібен Великий Дім»

«Свій будинок – це накопичувальний рахунок»

«Проблеми із сусідами?»

«Відмінні сусіди, чудова ціна»

«Купіть зараз або зачекайте, поки ціни піднімуться?»

«Те, про що мріють нещасні наймачі»

«Адреса, яку Ви називатимете з гордістю»

«Якщо ви дбаєте про Вашу родину…»

«Для жінки, яка має все, окрім Будинку»

«Будинок із прекрасним та безкоштовним виглядом»

«Геть від жаху міського життя»

«Це важливо для вас — жити поряд зі школою?»

«Півгектара власного Раю»

«Двері до Щастя – це двері до Вашого власного будинку»

«Коли Ви маєте ділянку землі, Ви маєте частину всього світу»

«Якщо Ви любите індивідуальність, то це для Вас»

«Орендар Будинку чи Власник Будинку?»

«Для Успішного Чоловіка»

«Схвалено дружиною»

«Все Нове, крім дерев»

“Міра Вашого успіху – Ваш будинок”

«В’їжджайте хоч сьогодні!»

«Увага ділових людей! Цей барліг — чудовий офіс на дому»

«Ваші діти полюблять розвішувати свої шкарпетки над цим вогнищем!»

«Трава зеленіє на Ваш бік огорожі… і так усі півтора гектари»

«Тут басейн із виглядом… і прекрасний будинок на додачу» «Чому б Вам не Р-о-з-ш-и-р-и-т-и-с-ь?» “Фотогенічно!”

Величезний, як трамвайний парк Ви полюбите цю зручність! Всього 15 хвилин до…» «Любите виділятися? Погляньте на цей круглий камін! «Уявіть! Три повні ванни…»

«Ви оціните міцність конструкцій і красу цього прекрасного будинку в українському стилі».

“Не будьте шофером… Дозвольте дітям ходити до школи пішки з цього будинку”

«Безкоштовні літні канікули! Спортивні розваги удосталь у … хвилинах від цього будинку»

«Живіть сучасно!» «Ваша власна дорога…» «Так багато за таку малу плату» «Архітектурна поема»

«Вести домашнє господарство тут легше»

«Ваш свій маленький світ»

«Гроші, витрачені на оренду, ніколи не повернуться»

«Люди замруть у захопленні»

«Тріумф краси»

«Ваші мрії стають реальністю»

«Безкоштовний для Вас вид вартістю мільйон доларів»

«Казковий будинок зі віконцями»

«Оточений віковими деревами»

«Безтурботність, комфорт та стабільність»

«Художній ландшафт, приголомшливі лінії»

«Чарівна огорожа»

«Тінисті дерева, що виросли»

«Володійте шматочком України»

«Ваші діти можуть просто байдикувати тут»

«Сільський рай»

«Перестаньте працювати на свого домовласника»

«Власність примножує домашні насолоди»

«Кращі майстри збудували цей будинок»

«Привабливість буинку збільшується з роками»

«Немає власного будинку – немає Вашого будинку»

«Доведено до досконалості»

«Шарм, гідність та характер»

«Міцна будівля, збудована у повній відповідності до інженерних розрахунків»

«Купити будинок ніколи не рано і не пізно»

«Огороджені каменем сади, великі в’язи, спокійні басейни»

“Граціозні лінії для граціозного життя”

«Ідеально для великої родини»

«Давайте вирушимо до села»

«Чарівний сільський стиль»

«Прекрасне поєднання ділянки та будинку»

«Всі отримують задоволення від каміна»

«Симфонія у кожній кімнаті»

“Не затискайте ваш стиль”

«Тихе, розслаблююче, відокремлене місце»

«П(о)ди(в)іться на цю ціну»

“Якість – це важливо для Вас?”

Акцент на деталях

«Як Робінзон Крузо?»

«О! Ось це ціна!

«Багатий, як сільська сметана»

“Погляньте на щось нове”

«Сільський шарм»

«Резиденція гідності»

«Любите приватні парки?»

“Погляньте, що ми знайшли”

«Ви це шукали»

«Немає більш охайного»

Одним словом – з розмахом

“У вас є стіна!”

«Колоніальний палац»

«Невеликий особнячок»

«Найбільше за ваші гроші»

«Пошук закінчено!»

«Досконалість одним словом!»

«Улюблений, великий і невисокий»

«Вдалий натяк на неформальність»

«Добре острижені кущі і… ціна»

“Ваш власний приватний ліс”

«Найкраще житло для великих»

«Ризикните»

«Гей, гляньте, гляньте!»

«Для житлового гурмана»

«Нове люкс-заглядіння»

Хочете, щоб Вам заздрили?

«Тут є сюрприз»

“Як на картинці”

«Блискуча думка будівельника»

“Все, що можна було зробити”

«Будинок з характером»

«Будинок «з голочки»!»

«Будинок багатоцільового призначення»

«Свіжа, як весна»

«Викликливо»

«Схований»

«Не вимагає жодного ремонту»

«Привід для розмови всіх мешканців міста»

“Притулок на вершині пагорба”

«Шматочок плітки»

«Насолода погляду»

«Дозвольте вас збагатити»

«Любите симпатичні кольори?»

“Виходьте на новий рівень класного життя”

«Будинок, збудований з гордістю, майстерністю та увагою до дітей»

«Кімната відпочинку навколо Вашого підземного басейну»

«Відсели тещу!»

Приєднуйтесь до дискусії

Порівняйте списки

Порівняйте